ishaque sari-ann

Olen työskennellyt pitkään palvelualalla mitä moninaisimmissa tehtävissä sekä työsuhteessa, että yrittäjänä. Perheeni on pieni kahden aikuisen muodostama tiimi. Harrastuksiini kuuluu vapaaehtoistyö, erityisen lähellä sydäntäni on muistisairaiden, ja lapsiperheiden auttaminen.

Olen muuttanut Raaseporiin Helsingistä viime elokuussa. Kaupunki on kaunis, rauhallinen ja turvallinen paikka asua. Haluankin tehdä työtä kaupungin kasvun, ja vetovoimaisuuden eteen. Ainoa oikea tapa saada kaupunki kukoistamaan on muuttoliikkeen, ja samalla talouden kääntäminen kasvu suuntaan. Kaupunki tarvitsee lisää asukkaita, yrittäjiä ja yrityksiä. Kasvun pitää olla kuntapolitiikkamme johtava teema.

Jag har jobbat länge inom servicebranschen med varierande roller, både som arbetstagare och företagare. Min familj år liten, kärnan är två vuxna människor. Till mina hobbyn hör volontärverksamhet, speciellt plats i mitt hjärta får minnessjuka  och barnfamiljer.

Jag har flyttat till Raseborg från Helsingfors i fjol. Staden är vackert, lugn och trygg. Jag vill därför jobba för främjandet av stadens tillväxt och dragningskraft. Enda rätt sett för stadens blomstrande är att vända flyttrörelse samt ekonomi mot tillväxt. Staden behöver mera invånare, företagare och företag. Kommunal-politikens ledande tema måste vara tillväxt.